Rabu, 30 November 2011

cody simpson

Kylie Jenner dejtar artisten Cody Simpson!

Kylie Jenner dejtar artisten Cody Simpson!
Dramat kring Kardashian-familjen upphör aldrig! Nu är det Kim Kardishians yngsta syster Kylie Jenner tur att hamna i blåsväder. 14-åriga Kylie sågs igår i Los Angeles med den australienska sångaren Cody Simpson "Ja, de var på en dejt", säger en källa. Cody och Kylie hade tidigare träffats på premiären för Breaking Dawn: Part 1 i Hollywood, och då flörtat med varandra. Och sedan dess har de "varit oskiljbara" lägger källan till. Vi tycker att de är jättesöta tillsammans, vi hoppas bara att Cody är beredd på dramat som följer med när man dejtar en av Kardashian-systrarna! (usmagazine)

Cody & Kylie at the Grove

Cody Answers Twitter Questions

Studio Sessions with Cody Simpson

Scene Everywhere: Cody Simpson with His Dolls

Cody Simpson tog en paus från inspelningen hans fullängdare att posera för första gången med sin look-a-like dockor från The Wish Factory. "Jag kallar det en actionfigur," skämtar han med J-14. "Det är riktigt, riktigt cool!" Dockorna kommer att säljas exklusivt på Toys "R" Us i december.

Alli Simpson – Secret Cody Simpson Files

With Cambio

73 %

Alina
Cody Simpson:
73%
Wow! Det är inte många som passar så bra med varandra som Alina och Cody Simpson! Vad väntar ni på?!
Kärlekstest.se

Svar till Sandra:

JAG ÄR INTE CODY SIMPSON OCH DET SER DU PÅ MIN BLOGG ADRESS OCH OM JAG VAR HAN SKULLE JAG VÄL BLOGGA PÅ ENGELSKA OCH INTE PÅ SVENSKA !!

Cody Simpson Singing Justin Bieber’s “Mistletoe”

Angående Bion

Såg Breaking Dawn Part 1 med Erica ikväll... måste säga 3 saker om den.
1. FETT LÄSKIG med stora bokstäver
2. Jag rekommenderar inte att se den om du är känslig mot blod
3. Fan nu måste man vänta tills nästa år.
Asså jag grääät 1 gång i hela filmen... tackvare att Jacob grät fyfan asså.
Kommer absolut se den igen något den här veckan som kommer :)

Ska på bio ikväll

1438838285_6_3svb_large
Ska se Breaking Dawn Del 1 med Erica :)

Cody Simpson Doll to Hit Stores in December

Detta semesterperioden, är en ny Idol docka slår hyllor överallt: Cody Simpson ! Två grundläggande Cody dockor kommer att finnas tillgängliga, en med en Gold Coast t-shirt och khakis, och den andra idrottsliga en jeansjacka och svarta byxor. Båda dockor ingår ett par skor, solglasögon, mikrofon, gitarr pick och snodd.

"Jag verkligen fram emot för frisläppandet av min docka på Toys" R "Us den här julen!"säger Cody . "När sådana här saker börjar hända för en artist, du vet att din karriär är på väg i rätt riktning. Jag är verkligen tacksam för alla mina fans. Utan dem, möjligheter som detta inte existerar."
Du kan förbeställa din Cody docka på Toys "R" Us hemsida genom att klicka härÄr ni glada för Cody Simpson dockan att slå butiker? Ska du köpa en?

Cody in the Bahamas!

Cody Simpson – Evenings in London

2011-11-16 @ 04:52:54
Direktlänk / Videor / Kommentarer (0)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar